Slitigt värre!


Aj som satan vad jag har ont i mina fötter.
Och tro inte för en stund att jag har ohälsosamma skor,för det har jag inte.
Eller så hälsosamma ett par adidas nu kan vara.
Och jag kan inte ta av mig dom, för att ta av sig ett par skor som gör ont, för att sedan måsta sätta på dom igen är en mardröm.
För alla mina andra skor ligger nu väl förpackade någonstanns i den där lastbilen som står parkerad utanför porten.
Bra planerat tjejjen!

Är riktigt sliten nu, och dagen har bara börjat.
Derya hjälpte mig att hämta bilen vid ett, för att sedan lämna mig åt mitt öde: Bära.
Bära bära bära och bära.
Och allt är inne, utom 3 saker.
Madrassen, för att jag inte orkar lyfta den så pass högt att den inte släpar i marken.
Det har just regnat och jag vill inte skita ner den i onödan.
Kistan står kvar och byrån också.
Så nu sitter jag bara å väntar på att Jonas ska komma så det sista kan tryckas in.
Sen ska vi bara lasta in hans saker på hans medtagna släpvagn, kasta lite skrot och sen ska lägenheten låsas.

Namn på både postlåda och dörr byttes redan i fredags, blev riktigt orolig när jag av vana låste upp dörren, sneglade på namnskylten och fick för en sekund för min att jag just klampat in i någon annans lägenhet.
Stannade upp  och insåg att det faktiskt var mina lådor jag såg där inne, så helt fel var jag inte.

Var i nya lägenheten igår och målade. Blev nästan klar men färgen räckte inte, inte heller hade jag rätt sorts pensel med mig så finliret runt rör och sånt fick också vänta.
Men snyggt som satan kommer det bli!

Längtar till i veckan då jag får börja packa upp och fixa till, sånt är alltid roligt.
*yey*

Första natten i nya lägenhgeten ikväll....
Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback