Värsta kapet.


När solen äntligen fick för sig att titta fram mot slutet av arbetsdagen igår kände jag att nuu var det dags att hitta något bekvämt att sitta i till balkongen.
Så vid hemkomsten sprang jag in på jysk för att se om dom hade något att bidra med.
Och där stod den, en cool vilstol i bambu för överkomliga 300 riksdaler.

Kollade med tjejen i kassan hur det hela var förpackat för att få ett humm om jag ens skulle kunna släpa hem den.
(jag bor nära, men ändå.)
Och vi kom tillsammans överens om "det är ju bara bambu, det väger ju inte så mkt".
Så jag slog till.
Och till min förtjusning så blev den att kosta endast 200 kronor, något som kassörskan blev förvånad över, men hon ryckte bara på axlarna och gav mig kvittot.
Och ett bamsepaket.
För inslaget och ihopvikt blev stolen betydligt större än vid uppackat tillstånd.

Men nöjd över det sänkta priset slog jag runt några snören och började slita.
Och vad jag slet!

Fick vila i 5 minuter innan jag ens orkade öppna kartongen.

Och lycka!
Det var 2st stolar i paketet!
Ni läste rätt, inte en utan tvååå!

Som ni förstår är jag riktigft nöjd över mitt kap.

Men idag är mina (ej befintliga) armuskler eller rygg särskillt nöjd...
Fasen va klen man är....

Men fint blev det!

image240

Kommentarer
Postat av: Tess

Hey babe! Fan jag e inne här och kikar varje dag! Mysig stol(ar) di hittade :) Man vet aldrig va Jysak kan ha att erbjuda.. Hur gick det med återvinningsletandet?? Annars får du väl gå ner sent på kvällarna och ställa det vid dom gröna på hjul, pappersinsamling en.. Händer i helgen då? Kram

Postat av: Tess

hur fan skrev jag i förra kommentaren.. haha! det blir lugnt, måste plugga spa, massage och skriva det där förbannade arbetet. och måla och måla. mamma köpte ju nån skitfärg till mig som inte täckte spec bra, så jag har fått måla x antal gånger. men måste köpa en bra färg och måla över det, för det är fortfarande lite flammigt när ljuset ligger på.. ha en bra helg! kram

2007-07-20 @ 15:13:53
URL: http://ohlord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback