Färdig!

Över en vecka utan uppdateringar och jag vet inte ritkigt vad jag ska börja.

Sista skolveckan är nu avklarad, det blev en hejdundrandes fest på Torsdagen och en mindre hejdundrandes tunnelbanefärd till diplomutdelningen på skolan fredag morgon.
Men med en massa digestivekex och någon riktigt fet och god ost var man på banan igen.

image348

image346

image347

image349

Lägenheten i Högdalen stuvades in i en lastbil och står nu huller om buller i mitt nya "mitt i renovering" hem.

Man får klättra över saker.
Flytta på saker för att komma över andra saker.
Leta i lådor.
Leta i fler lådor.
Gå i skor inomhus.
Varje kväll skaka av sängkläderna från grus.
Laga mat i Jenny och Anders lägenhet.
och slutligen, det kommer bli så bra.
Till slut.

Det enda vackra i mitt hem just nu består av en överfull vas med liljor som min underbara familj köpt till mig som examenspresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback