I det blå.


Usch.
Luften har gått ur mig totalt.

Man kommer hem till ett hem som snart inte ska vara ens hem längre.

Man tittar sig omkring.
Kläder ligger överallt. Öppnad post. Handdukar och småprylar.
Väldigt olikt mig.

Men den senaste tiden har det bara känts som ett förvaringsställe för mig och mina saker.

Jag är fruktansvärt dåligt på att leva idag.
Jag lever alldeles för mkt i framtiden.
I huvudet iaf.
Och när framtiden känns så mkt mer lockande är nutiden släpper jag nästan det som pågår runt mig just nu.
Blir instängd i mig själv.
Fokuserad på det som ska komma, planerar, planerar om. Försöker hitta den bästa lösningen.

Inte konstigt att man inte kan sova.

Men det ska jag göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback