Planering?


Känner att jag måste få ut lite aggressioner.

Morgonen börjar som vanligt, trött. Försöker skynda mig så gott jag kan, men blir ändå sen till tunnelbanan.
Missar mitt tåg men känner ändå lugnet, för ett nytt kommer ändå om nån minut.
Så jag hinner.
Om det inte vore 5min försenat.

Sitter hela vägen och håller andan.
Vågar inte titta på klockan utan rusar mot tåget för att se det ånga iväg mot uppsala, utan mig.

Fick spendera en totalt värdelös halvtimme på centralstationen som har noll mysfaktor.
Och den är betydligt lägre än normalt tio över sju en fredagsmorgon.

När jag nästan är i Uppsala, redan försenat så stannar tåget som vanligt 500m ifrån perrongen.
Som vanligt!
Irriterad som jag redan är förväntar jag mig att få sitta där i några minuter i vanlig ordning.
Men får sitta där i 20.
 Pga Spårbrist!!!!!!

Det är ju ett skämt. Helt galet.

Spårbrist???
Vad hände med ett ord som stavas PLANERING???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback