Psykisk ohälsa.


Den senaste veckan har varit jäkligt besvärligt rent ut sagt.
Har halft om halft har magkatarr och mått pytonilla.
Kräkreflexerna har varit stadigt återkommande och jag har haft assvårt att sova.

Blev riktigt stressad när jag imorse satt innan skrivningen inför slutprovet för vaxning, och kände att det var inte långt ifrån att jag la en pizza på salongsgolvet.
Men jag avvärjde ännu en salongskatastrof och klarade av både skrivningen, att bli vaxad och att vaxa.
Så nu har man avklarat ännu ett prov!!

På Tisdag blir det slutprov i fotvård.
skitenkelt.

Har bestämt mig för att inte göra epileringsdelen på skolan.
Frågade vice rektorn på skolan förra veckan om det var möjligt och att ändå få ett diplom, får se på tisdag då hon och rektorn kommer hem från N.Y.
Men oavsett, jag gör det inte. Jag gör det bara inte!!
Kämpar nog med mig själv för att palla allt annat runt omkring nu innan man vet vad man entligen lider av och innan man vet hur medicinen fungerar.
Fan heller att jag sätter mig och gör det som fick mig att krampa igen.
No way.
Psyket pallar inte hur mkt som helst.
Har just lärt mig koppla bort rädslan för att åka tunnelbana, för det är min värsta mardröm, att få ett anfall bland en massa okända människor.
Och tunnelbanan är väl det ställe där flest människor samlas på väldigt lite utrymme.
Så nej.

Man måste ta hand om sig själv.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tjao...
Vad du skriver. Skriver, skriver, skriver.
Snart kommer min bok till er på posten. Snart. Måste bara skicka den först.
Ja.
Lite trött.
Äh. Godnatt så länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback