Med barn.

Ja.
Då var det ute.

Som ni kanske förstår så väntar jag och mina underbara sambo barn.
Så om allt går bra *jag håller tummarna* så har vi en liten knodd i Oktober.
Helt sanslöst.

Det går inte en sekund utan att man tänker på det.

Man oroar sig för att det inte ska gå bra, att något ska gå snett.
Man tänker på hur mysigt det ska bli. Hur mycket man längtar. Hur mycket vi längtar.
En massa jobb.

Man kan inte riktigt samla tankarna, allt bara flyger iväg åt olika håll.
Det är så mycket känslor! vet inte i vilken ände jag ska börja nysta.
Så det kommer väl dyka upp något osammanhängande resonemang lite då och då.
Eller ganska ofta.
Nu när jag kan börja ventilera mig lite här.

Just nu känner jag mig bara så lycklig.

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, va roligt! Var ju och hälsade på min barndomskomis i förrgår och nosa lite på Elliot. Bara 4 veckor ung. Det är en härlig tid du och Jonas har framför er. Man blir lite sugen själv faktiskt :)

Förresten, jag kommer upp helgen 9-11 maj. Vore trevligt med en fika då, om du är hemma?

Kram på dig

Postat av: Magnus

Man får väl lov att lyfta på hatten och klämmar ur sig ett grattis. Grattis!

Kul, verkligen helt fantastiskt.

//Magnus

2008-04-14 @ 21:04:37
URL: http://timetokillistimetospill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback