Det luktar vår!!!

image438

En frisk morgonpromenad gjorde susen för själen imorse!
Kunde inte sova ordentligt imorse när jag inte riktigt visste hur det gick för Jonas i
spåret.
Smstjänsten jag hade beställt fungerade inte så jag visste inte om han hade kommit iväg och hur det gick så jag var lite nervös.
Vid 12 började smsn trilla in en efter en och jag var så stolt när han gick i mål vid tre efter nio mil på skidor.
Tycker han var riktigt duktigt fast än han knappt hunnit träna speciellt mkt på skidåkningen, så han ska bli riktigt ompysslad ikväll.

Själv har jag försökt vara produktiv idag och städa och sånt man inte orkar på vardagarna, och det fungerade direkt då jag hade stigit upp tills dess att magen fått sin frukost.
Då klev jag in i söndagsdimman och fastnade framför vänner istället.
Dammsuga kan jag göra imorgon...

Kommentarer
Postat av: Tess

Okej, där ser man. Jo, på jobbet går det bra, mycket nytt bara. Så det tar på krafterna att få in all info i skallen :)

Förresten, innan jag glömmer. Vad ska du göra sista helgen i mars?? Carmen och Rosita kommer till Sthlm och hälsar på, vore kul om du kom ner :) Kram på dig!

Postat av: Tess

Fan oxå! Hade varit kul om så många som kunde va me.. Men du, jag kanske kommer upp nästan helg. Jag hör av mig i så fall. Kanske kan komma över på en fika om du är hemma? :)

2008-02-29 @ 16:18:54
URL: http://ohlord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback