Och helgen är inte slut än!

Helgen har hittills varit rena rama semestern.
30 grader varje dag och vi har inte gjort något annat än solat och badat.
Vi invigde helgen efter jobbet med pizza i vår underbara park, och där låg vi tills solen gick ned.
Sen träffade vi upp en kompis till Jonas och satte och på en uteservering (en av dom få som finns), ett litet glas(tack och lov) jätteäckligt alkoholfritt vin och en desto godare öl efteråt somnade vi som små barn under vår nya fläkt.

 Parken utanför vårat hus 

I Fredags packade vi picknickkorgen och åkte ut till Jonas föräldrars stuga.
Vi rodde runt sjön, satt vid vattenbrynet och tog hand om våra fötter och jag tog faktiskt årets första dopp!!

Jonas föräldrars sommarstuga    

Idag så har vi varit ute i Haganäs, det finns en liten badstrand där och det är ruskigt fint!
Vi har legat på en filt hela dagen och jag läste ut den bok jag påbörjade igår, Jenny hade rätt - den gick inte att lägga ifrån sig!



På vägen hem stannade vi och tvättade av bilen, eller Jonas tvättade av bilen rättare sagt och jag plockade lite blommor längst vägkanten.
Då detta var vid Jonas jobb pikade jag lite snyggt om hur glad jag skulle bli om han plockade med sig sånna här hem från jobbet lite då och då....Får se om det tog ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Magen!!! gaaah Det är ju sjukt, en bebis därinne!!!

2008-06-09 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback