Fotboll, festival och friska fläktar.

Helgen har varit full av upplevelser.

I fredags drog vi till Falun på
Rix FM festival, ett rätt värdelöst event egentligen.
Husbandet körde på i nästan 50 minuter av dom 2 timmarna artisterna fick spela, så det var ju rätt surt - hur bra dom än var.
Efteråt så åkte vi ner på stan för att möta upp jonas kollegor som druckit öl sen gryningen kändes det som...
En alkoholfri öl och att få komma ut och se ilte människor känns inte som igår direkt :)

På lördagen åkte vi runt och besökte lite outlets, på Lager 157 storhandlade jag baskläder för ynka 430kr.
4st t-shirts, 4st linnen, 2st långärmade t-shirts och en kofta! Allt i en somrig grå/vit skala...haha.
Väldigt användbart om inte annat. Hade ett stort behov av tröjor som inte glepar vid magen.


Sen blev det lite fotboll i sommarvädret, Brage mot Ersboda.
Fick ta på mig supporterrollen för Ersboda som glädjande nog vann med 3-1, inte för att den rollen var självvald utan mer påtvingad av  alla som visste att jag var norrifrån, för då blev det helt plötsligt "mitt lag".
Jaja, jag vann iaf :)

Sen blev det lite fruktdrycker producerade i jonas föräldrars nya juicepress (eller vad det nu heter).
Kan väl inte säga att blandningen av frukter var den mest lyckade men jag drack glatt iaf...
Sen surade vi framför melodifestivalen. Att vi ens försöker?

Men i söndags orkade jag inte vara nå social alls istället så då blev det några timmar med att baka muffins och städa lite istället.
Vi hämtade även en takfläkt som vi beställt (bilder kommer) och (jonas)monterade ihop den.
Så inatt sov ni under ett lugnt surrande vilket var både fridfullt och svalkande, blir perfekt till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback